Regel al jouw facilitaire zaken met Vaste Taken

Met Vaste Taken worden al jouw facilitaire zaken op een professionele, consequente en methodische manier geregeld. Ben jij een vastgoedeigenaar of huur je een pand of kantoor en wil je al je verplichte en periodieke facilitaire zorgen uit handen geven? Kies dan voor de alles-in-een huismeesterservice van Vaste Taken.
Kom werken bij Vastetaken
Wij hebben een vacature openstaan voor:
Onze kerntaken
Vaste Taken heeft 4 vaste facilitaire rollen samengevoegd in een alles-in-één huismeesterservice. Afhankelijk van wat jij nodig hebt in jouw pand, stellen wij een dienstenpakket op maat samen.
De Huismeester
- Bewaakt, controleert meldingen en volgt ze op.
- Begeleidt leveranciers op locatie.
De Schoolmeester
- Ziet toe op naleving van de afgesproken regels.
- Spreekt mensen aan op ongewenst gedrag.
De Klusjesman
- Verricht kleine reparaties en voert onderhoud uit.
- Voert periodiek controles en inspecties uit in en om het pand.
De Gastheer
- Fungeert als het eerste aanspreekpunt voor gebruikers en bezoekers.
- Verwelkomt potentiële huurders en geeft rondleidingen.
Een vastgelegd stappenplan
Onze collega's gaan vastberaden te werk. Voor iedere opdracht houden ze zich aan een systematische werkwijze en rapporteren ze op vaste momenten over hun uitgevoerde werkzaamheden. Zo weet jij altijd wat er is gedaan, wanneer dat is gedaan en wat er nog moet gebeuren.
1 Inventarisatie
We brengen in kaart wat er moet gebeuren. Wij kijken naar alles: gebruik, logistiek, de verschillende ruimtes, beveiliging, vluchtroutes, brandveiligheid dienstverleningsovereenkomsten, signing en verwijzing, verlichtingsarmaturen, niveau van de voorzieningen en andere opvallende aspecten.
2 Checklist
Op basis van de inventarisatie stellen we een checklist op voor het dagelijks beheer per locatie. In overleg brengen we jouw prioriteiten en wensen in kaart en samen vormt dit de inhoud van onze maatwerk-checklist.
3 Frequentie
Nu duidelijk is wat er moet gebeuren, waar dat moet gebeuren en hoe dat moet gebeuren bespreken we in overleg wanneer en hoevaak we dat gaan doen. Per taak weten we dan de frequentie en aan elke taak koppelen we de juiste actiepunten.
4 Uitvoering
Onze werkwijze en de kwaliteit van ons werk is gewaarborgd doordat wij voor elke klant hetzelfde vaste stappenplan volgen. Consequent en systematisch lopen wij de checklist na, hiernaast controleren de collega’s elkaars werk automatisch bij het eerstvolgende bezoek van de locatie.
Maak gebruik van Vaste Taken
Bel 085 - 401 0650 of mail mail@vastetaken.nl
Vaste Taken is op werkdagen tussen 07.00 en 18.00 bereikbaar.